Minimalac u Venecueli povećan na 7,6 dolara

Radio 021 30.04.2019  |  Tanjug
Minimalac u Venecueli povećan na 7,6 dolara

Minimalna plata u Venecueli povećana je sa 18.000 bolivara (oko 3,46 dolara) na 40.000 bolivara (7,6 dolara).

Odluka o povećanju stupa na snagu retroaktivno, od 16. aprila ove godine, objavljeno je u Službenom glasniku vlade Venecuele. Ovo je drugo povećanje minimalne plate u 2019. godini i reč je uvećanju od 122 odsto, piše vencuelanski portal "Efekto". Ponovo je aktivirana i isplata bonusa za hranu u vrednosti od 25.000 bolivara. Međutim, hiperinflacija i stalna devalvacija bolivara uzrokuju da nacionalna valuta gubi kupovnu moć. To pogađa džepove

Povezane vesti »

Ključne reči

Vesti dana »

Biračka mesta u dijaspori otvorena kao u Srbiji, glasaće se i noću

Biračka mesta u dijaspori otvorena kao u Srbiji, glasaće se i noću

Biznis i finansije pre 14 minutajoš 21 povezana
Istekao rok za podnošenje lista

Istekao rok za podnošenje lista

RTV Novi Pazar pre 49 minutajoš 24 povezane
Strani mediji: Izbori u BiH nisu doneli značajne promene

Strani mediji: Izbori u BiH nisu doneli značajne promene

Beta pre 40 minutajoš 36 povezanih