Za PIO osiguranje vam treba minimum 25.801 dinar

Telegraf 03.01.2020  |  Telegraf Biznis/Tanjug
Za PIO osiguranje vam treba minimum 25.801 dinar

Po Zakonu o doprinosima za obavezno socijalno osiguranje, najniža osnovica osiguranja iznosi 35 odsto prosečne republičke zarade za prethodnih 12 meseci, što je 25.801 dinara, a najviša pet prosečnih plata, odnosno 368.590 dinara

Od uplate za januar 2020. važe nove osnovice osiguranja, koje su za 5,79 odsto više u odnosu na prethodnu godinu i građani mogu da se opredele za jednu od 13 osnovica osiguranja, nezavisno od stručne spreme. Po Zakonu o doprinosima za obavezno socijalno osiguranje, najniža osnovica osiguranja iznosi 35 odsto prosečne republičke zarade za prethodnih 12 meseci - 25.801 dinara, a najviša pet prosečnih plata - 368.590 dinara, saopštio je Republički fond za penzijsko i

Povezane vesti »

Ključne reči

Komentari

Vesti dana »

MKS odgovorio Vašingtonu: nećemo podleći vašim sankcijama

MKS odgovorio Vašingtonu: nećemo podleći vašim sankcijama

Politika pre 33 minutajoš 24 povezane
Studenti u blokadi organizuju sutra skup u Nišu

Studenti u blokadi organizuju sutra skup u Nišu

Radio 021 pre 1 satjoš 9 povezanih
Hapšenje šefa ruske mreže Ribar u Crnoj Gori

Hapšenje šefa ruske mreže Ribar u Crnoj Gori

Naslovi.ai pre 43 minutajoš 51 povezana
REM odložio odluku o Informeru, Vučićević odbacio sve optužbe

REM odložio odluku o Informeru, Vučićević odbacio sve optužbe

Serbian News Media pre 1 satjoš 20 povezanih