Informer, Blic, Kurir i Alo prepisali Danas

Cenzolovka 26.02.2021

Listovi Informer, Blic, Kurir i Alo na svojim sajtovima prekršili su Kodeks novinara Srbije kada su prepisali saznanje sa portala lista Danas o izboru Dragana Bujoševića za direktora RTS, odlučeno je jednoglasno sinoć na sednici Saveta za štampu.

Kako se navodi, sva četiri medija su prenela vest koju je Danas prvi objavio, bez navođenja izvora, iako su sem same infomacije preuzele i deo pratećeg teksta. Podsetimo, portal lista Danas je objavio 2. februara saznanje da je Dragan Bujošević izabran ponovo za direktora RTS. U narednih 30 minuta, portali listova Alo, Kurir, Blic i Infomer preuzeli su vest koju su potpisali kao svoje. „Poredeći tekst sa portala Danasa i pomenutih sajtova jasno se vidi da su

Pročitajte još

Ključne reči

Društvo, najnovije vesti »