Informer, Blic, Kurir i Alo prepisali Danas

Danas 26.02.2021  |  Piše: R. D.

Savet za štampu doneo jednoglasnu odluku Listovi Informer, Blic, Kurir i Alo na svojim sajtovima prekršili su Kodeks novinara Srbije kada su prepisali saznanje sa portala lista Danas o izboru Dragana Bujoševića za direktora RTS, odlučeno je jednoglasno sinoć na sednici Saveta za štampu. Savet za štampu je na sinoćnjoj sednici ocenio i da je osam medija prekršilo više odredbi Kodeksa novinara Srbije prilikom izveštavanja o tragediji koja se desila u Pančevu, kada se jedan dečak utopio Tamišu. Jednoglasna

Kako se navodi, sva četiri medija su prenela vest koju je Danas prvi objavio, bez navođenja izvora, iako su sem same infomacije preuzele i deo pratećeg teksta. Podsetimo, portal lista Danas je objavio 2. februara saznanje da je Dragan Bujošević izabran ponovo za direktora RTS. U narednih 30 minuta, portali listova Alo, Kurir, Blic i Infomer preuzeli su vest koju su potpisali kao svoje. „Poredeći tekst sa portala Danasa i pomenutih sajtova jasno se vidi da su

Povezane vesti »

Ključne reči

Komentari

Društvo, najnovije vesti »