Osam medija prekršilo Kodeks prilikom izveštavanja o tragediji u Pančevu

Danas 25.02.2021  |  Piše: R. D.

Savet za štampu doneo jednoglasnu odluku Osam medija je prekršilo više odredbi Kodeksa novinara Srbije prilikom izveštavanja o tragediji koja se desila u Pančevu, kada se jedan dečak utopio Tamišu, izglasano je na večerašnjoj sednici Saveta za štampu.

Jednoglasna odluka doneta je na osnovu žalbi koje su podneli organizacija Prijatelji dece Srbije i član Komisije za žalbe Saveta za štampu Bojan Cvejić. Kodeks su po više osnova prekršili listovi Blic, Kurir, Večernje novosti, Informer, Srpski telegraf , Alo i njihovi sajtovi i portali Pink.rs i Telegraf.rs i to u skoro 30 tekstova. Kako je ocenjeno, objavljivanjem fotografija žrtve i njene majke prekršene su odredbe koje se odnose na zaštitu privatnosti i

Povezane vesti »

Ključne reči

Komentari

Društvo, najnovije vesti »