Minimalac od nove godine 401 evro

Nova ekonomija 07.09.2023
Minimalac od nove godine 401 evro

Minimalna zarada će od 1. januara 2024. godine iznositi 47.154 dinara, odnosno 401 evro, zaključak je današnje Sednice socijalno-ekonomskog saveta.

Tako će Vlada Srbije 11. put zaredom bez saglasnosti sindikata, sledeće nedelje doneti konačnu odluku o visini minimalca. Predlog reprezentativnih sindikata koji učestvuju u pregovorima na sednicama Socijalno-ekonomskog saveta, bio je da minimalna zarada u Srbiji bude izjednačena sa minimalnom potrošačkom korpom i da iznosi 52.000 dinara, ali je predlog odbijen. Predlog Vlade Srbije na današnjoj sednici SES-a jeste da minimalna zarada u Srbiji za 2024. godinu

Povezane vesti »

Ključne reči

Komentari

Vesti dana »

Trump: Putin će snabdevati SAD dizelom uoči međuizbora

Trump: Putin će snabdevati SAD dizelom uoči međuizbora

Bloomberg Adria pre 6 minutajoš 26 povezanih
Zaključen Jedinstveni birački spisak za predstojeće izbore

Zaključen Jedinstveni birački spisak za predstojeće izbore

Nedeljnik pre 51 minutajoš 13 povezanih
Danas su Miholjske zadušnice

Danas su Miholjske zadušnice

Glas Zapadne Srbije pre 50 minutajoš 16 povezanih