Грешка судија у Аба лиги, кош за победу није био регуларан! "Прекршена су правила игре, били су кораци"
Мондо 11.11.2024 | Тијана Јевтић

АБА лига је саопштила да је играч Цибоне Филип Бундовћ направио кораке у завршници меча и да је лопта требало да припадне Сплиту. Судије се нису огласиле, а он је постигао победоносни кош у тој ситуацији.
Цибона је дочекала Сплит у осмом колу Аба лиге, меч је завршен у корист домаћина 72:71. Утакмицу је обележила неизвесна завршница, а према новом саопштењу регионалног такмичења потврђено је да је лопта на 1,7 секунди пре краја меча требало да припадне гостима. Сплит је пет секунди пре краја имао пола коша предности, уследио је напад гостију који су преко центра Филипа Бундовића прешли у вођство, али у том тренутку је настала спорна ситуација. Цибона је имала