Vlada daje poslednju reč o minimalcu od 551 evra

Bloomberg Adria 09.09.2025  |  Marija Veljković
Vlada daje poslednju reč o minimalcu od 551 evra

Na sednici Socijalno-ekonomskog saveta koja je održana u utorak, poslodavci, sindikati i Ministarstvo finansija nisu uspeli da se dogovore koliko će biti povećana minimalna zarada za narednu godinu, pa će konačna odluka biti doneta na sednici Vlade Srbije u četvrtak.

Ministar finansija Siniša Mali izjavio je posle redovne sednice SES-a da će od 1. januara 2026. godine minimalac biti 551 evro, što je povećanje od 10,1 odsto. "Ovo je poslednji u nizu sastanaka koji smo imali u proteklih nekoliko nedelja, a tema je upravo bila redovno povećanje minimalne zarade od 1. januara 2026. godine. Mi ćemo na sednici vlade u četvrtak, dakle za dva dana, doneti odluku o redovnom povećanju minimalne zarade od 1. januara 2026. godine na 371

Povezane vesti »

Ključne reči

Vesti dana »

Španski premijer raspisao prevremene parlamentarne izbore

Španski premijer raspisao prevremene parlamentarne izbore

Biznis.rs pre 32 minutajoš 29 povezanih
Demonstranti pirotehnikom na Skupštinu Kosova

Demonstranti pirotehnikom na Skupštinu Kosova

Pravo u centar pre 7 minutajoš 20 povezanih
Od petka hladnije

Od petka hladnije

Ozon press pre 3 satajoš 35 povezanih