Zašto će razlika uvećanog minimalca biti i do 9.000 dinara?

Kamatica 18.12.2025  |  Kamatica
Zašto će razlika uvećanog minimalca biti i do 9.000 dinara?

Od početka sledeće godine minimalna zarada u Srbiji biće viša za 10,1 odsto.

Minimalna satnica iznosiće 371 dinar, što će prosečan minimalac podići na 64.554 dinara, odnosno oko 550 evra. U odnosu na sadašnji prosečan minimalac, to je povećanje od oko 6.000 dinara, a u poređenju sa početkom 2025. godine - 11.000 dinara. Visina minimalne zarade zavisi od broja radnih sati u mesecu. Tako će najniži minimalac u mesecima sa 160 radnih sati iznositi oko 59.360 dinara (oko 505 evra), dok će u mesecima sa 184 radna sata najviši minimalac dostići

Povezane vesti »

Vesti dana »

Nepromenjene cene goriva u narednih sedam dana

Nepromenjene cene goriva u narednih sedam dana

RTK pre 18 minutajoš 22 povezane
Crnogorci hapse Ruse

Crnogorci hapse Ruse

B92 pre 13 minutajoš 16 povezanih
'Vojno streljanje će biti prenošeno uživo', kaže Pentagon

'Vojno streljanje će biti prenošeno uživo', kaže Pentagon

BBC News pre 23 minutajoš 16 povezanih