Ova namirnica je povezana s dužim životom, ali ne može svako da je podnese

Nova 29.04.2026
Ova namirnica je povezana s dužim životom, ali ne može svako da je podnese

Lepa vest za ljubitelje ljute hrane - sve više naučnih istraživanja ukazuje na to da bi redovno konzumiranje čili papričica moglo biti povezano sa dužim životom i manjim rizikom od kardiovaskularnih bolesti.

Iako nije reč o čudotvornom leku, naučnici navode da i unos ljute hrane samo jednom nedeljno može doprineti regulaciji holesterola, podržati funkciju krvnih sudova i smanjiti oksidativni stres, prenosi Food & Wine. Jedna obimna studija iz 2025. godine, objavljena u časopisu Chinese Medical Journal, pratila je gotovo 486.000 odraslih osoba u Kini. Utvrđeno je da su ljudi koji su jeli začinjenu hranu najmanje jednom nedeljno imali manji rizik od vaskularnih bolesti u

Kina »

Ključne reči

Najnovije vesti »