Jedan avokado dnevno može da pomogne u regulaciji šećera u krvi: Novo istraživanje otkrilo niz benefita
B92 pre 3 sata

Konzumacija samo jednog avokada dnevno mogla bi da pomogne u smanjenju naglih skokova šećera u krvi i potencijalno smanji rizik od hroničnih bolesti, uključujući dijabetes i određene vrste raka.
To pokazuje novo istraživanje objavljeno u časopisu Current Developments in Nutrition, koje je utvrdilo da su osobe koje su svakodnevno jele avokado imale znatno niže glikemijsko opterećenje ishrane. Glikemijsko opterećenje pokazuje koliko određena namirnica utiče na nivo šećera u krvi, uzimajući u obzir i vrstu i količinu unetih ugljenih hidrata. Ranija istraživanja već su povezala ishranu sa nižim glikemijskim opterećenjem sa smanjenim rizikom od dijabetesa tipa









