Nova studija: Manji unos proteina mogao bi da doprinese zdravijem starenju

Radio 021 pre 1 dan  |  021.rs
Nova studija: Manji unos proteina mogao bi da doprinese zdravijem starenju

Manji unos proteina mogao bi biti ključ za duži i zdraviji život, pokazuje novo istraživanje koje dovodi u pitanje jedno od najrasprostranjenijih uverenja o zdravoj ishrani. Dodaj 021.rs kao glavni izvor na Google-u

Od proteinskih praškova do proteinskih pločica, "proteinmaksing" - trend u kojem ljudi nastoje da unose što više proteina - postao je jedan od najvećih trendova u svetu zdravlja i fitnesa tokom poslednje decenije. Međutim, kako svetska populacija stari, novo istraživanje sugeriše da bi manji unos proteina mogao biti pametniji put ka dužem i zdravijem životu. Nakon analize više od 300 studija, istraživači sa Univerziteta Viskonsin-Medison u Sjedinjenim Američkim

Pročitajte još

Ključne reči

Društvo, najnovije vesti »