Ishrana očeva mogla bi da utiče na zdravlje bebe još pre začeća
Radio 021 pre 1 dan | 021.rs

Hrana koju muškarci jedu pre nego što postanu očevi mogla bi da ostavi dugotrajan trag na zdravlje njihove dece, pokazuje novo istraživanje. Dodaj 021.rs kao glavni izvor na Google-u
Rezultati potiču iz studije objavljene u časopisu "Nutrition Research", u kojoj su analizirana 43 para roditelja i njihove novorođene bebe u gradu Ribeiranu Pretu u Brazilu, piše Newsweek. Istraživači su ispitivali da li postoji povezanost između unosa ultra-prerađene hrane kod očeva i rasta, razvoja i telesnog sastava novorođenčadi. Ultra-prerađena hrana obuhvata proizvode poput prerađenog mesa, zaslađenih napitaka, grickalica, keksa i druge fabrički proizvedene












