Da li šećer zaista menja ponašanje dece?
Radio 021 pre 14 sati | Klix.ba

Iako roditelji često veruju da šećer izaziva hiperaktivnost kod dece, naučna istraživanja pokazuju da ne postoji jasan dokaz da šećer direktno utiče na njihovo ponašanje ili kognitivne sposobnosti. Dodaj 021.rs kao glavni izvor na Google-u
Slika dece koja nakon rođendanske torte ili slatkiša postaju izrazito živahna decenijama je prisutna u popularnoj kulturi. Međutim, istraživanja, uključujući poznatu metaanalizu objavljenu u časopisu "Journal of the American Medical Association" (JAMA), nisu pronašla značajnu vezu između konzumiranja šećera i hiperaktivnosti, prenosi Klix.ba. U nekim istraživanjima korišćena je takozvana dvostruko slepa metoda, pri kojoj ni deca, ni roditelji, ni istraživači nisu












