Povezane vesti
Dokazano: Ishrana sa puno natrijuma ubija
Vesti online 21.04.2019
Nova naučna studija o uticaju ishrane na zdravlje Instituta za metriku i evaluaciju zdravlja (IHME) na Univerzitetu u Vašingtonu pokazala je da je ishrana sa puno natrijuma odgovorna za 33 smrti od 100.000, piše Blumberg. Režim ishrane u kojem se… »
Nizak unos zdrave hrane opasniji od visokog unosa nezdrave
Radio 021 21.04.2019
Nova naučna studija o uticaju ishrane na zdravlje Instituta za metriku i evaluaciju zdravlja (IHME) na Univerzitetu u Vašingtonu pokazala je da je ishrana sa puno natrijuma odgovorna za 33 smrti od 100.000, piše Blumberg. Režim ishrane u kojem se… »
Vesti dana »
Šamar partijama na Kosovu, građani pokazali šta misle o krizi koja traje godinu i po dana: Priština se nakon trećih izbora u 16 meseci vratila u februar 2025.
Blic pre 3 satajoš 71 povezana
U sredu sparno, „kuvaćemo“ se na preko 30 stepeni, a onda šok! Oglasio se RHMZ: Od četvrtka zahlađenje. Temperatura će do kraja nedelje ozbiljno da se „strmoglavi“
Dnevnik pre 35 minutajoš 40 povezanih
Voda u Gornjem Milanovcu, Čačku i Lučanima ispravna, vanredne situacije ukinute
Naslovi.ai pre 5 satijoš 28 povezanih
BLISKOISTOČNI SUKOB: Iran i Izrael zaustavili napade; Tramp upozorio Netanjahua da može ostati sam protiv Teherana
RTV pre 45 minutajoš 39 povezanih



