Povezane vesti
Da li od multivitamina imamo zdravstvenih koristi?
N1 Info 18.11.2020
Može vam se učiniti da svakodnevno uzimanje multivitamina ima smisla kada je reč o snadbevanju organizma vitaminima i mineralima. Postavlja se pitanje da li to telu zaista daje potrebne hranljive sastojke ili se osećate bolje jer znate da ste ih uzeli… »
Kljukamo se ovim suplementima – a izgleda da su beskorisni
Nova 18.11.2020
Da li ćemo zaista imati pozitivne efekte po zdravlje ako svakodnevno uzimamo razne multivitamine? Novo istraživanje baca sumnju na ove dodatke ishrani. Istraživanje objavljeno u časopisu BMJ Open napominje da višestruka klinička ispitivanja nisu uspela… »
Vesti dana »
Ubijeni Vrhovni vođa Irana Ali Hamenei biće sahranjen početkom jula
Beta pre 13 minutajoš 36 povezanih
14 Hrvata na dvojicu Srba na Hvaru: Haos nastao zbog tetovaže i majice
Mondo pre 1 satjoš 21 povezana
Dubai osvojio prvu titulu ABA lige, Partizan završio sezonu bez trofeja i najavljuje promene u timu
Naslovi.ai pre 8 minutajoš 32 povezane
Vremenska prognoza za nedelju 14. jun 2026: Sutra pretežno sunčano i toplije
Beta pre 4 satijoš 18 povezanih



