Povezane vesti
Ovih šest navika dokazano skraćuju život
Vesti online 18.09.2023
Istražitelji sa Univerziteta u Sidneju tvrde da na listu nezdravih navika za koje je dokazano da povećavaju rizik od smrti, treba dodati i sedeći način života, kao i nedovoljno kvalitetan san. Istraživanje sprovedeno na ovu temu pokazalo je da određene… »
Šest navika koje dokazano skraćuju životni vek ljudi
N1 Info 18.09.2023
Štetne navike koje svako od nas ima, bar neku od njih. Na listu nezdravih navika za koje je dokazano da povećavaju rizik od prerane smrti, treba dodati i sedeći način života, kao i nedovoljno kvalitetan san, zaključili su istraživači sa Univerziteta u… »
Vesti dana »
Indonezija: Zemljotres magnitude 7,7 u oblasti Flores, poginulo najmanje 20 osoba
Beta pre 1 satjoš 50 povezanih
Pakao na zemlji: Pojavio se stravičan snimak borbe sa vatrenom stihijom, plamen opkolio vatrogasce sa svih strana (video)
Večernje novosti pre 1 satjoš 20 povezanih
AMSS: Jak intenzitet saobraćaja na svim glavnim putevima, još jedna velika smena turista
Insajder pre 2 satajoš 13 povezanih
BLISKOISTOČNI SUKOB Na nišanu tankeri u Ormuskom moreuzu; Pariz traži gonjenje izraelskih doseljenika
RTV pre 1 satjoš 16 povezanih
Mađarske vlasti potopaju dve barže na Dunavu kod nuklearne centrale, da podignu nivo reke
Beta pre 1 satjoš 12 povezanih


