Povezane vesti
Studija: Punomasno mleko i mlečna mast ne utiču bitno na metabolizam lipida
Beta 06.01.2025
Dugotrajna konzumacija punomasnog mleka i mlečne masti ne dovodi do značajnog povećanja telesne težine niti opterećenja lipidima u krvi kod miševa, pokazuje nova studija kineskih istraživača. Studiju su sproveli istraživači iz instituta za hranu i… »
Vesti dana »
Uhapšene četiri osobe zbog falsifikovanja diploma, među njima i odgovorno lice škole iz Novog Pazara
Insajder pre 1 satjoš 68 povezanih
Nastavak suđenja za Generalštab: Državna sekretarka se ne seća ključnog sastanka sa Selakovićem, ali se seća sa Nenadićem
N1 Info pre 9 minutajoš 27 povezanih
NIS podneo zahtev za novu posebnu licencu za rad i posle 16. juna
Radio 021 pre 14 minutajoš 24 povezane
RHMZ izdao upozorenje: Grmljavina praćena gradom u sredu i četvrtak u Srbiji
Vranje news pre 1 satjoš 41 povezana
UŽIVO: Kriza na Bliskom istoku, Hezbolah izveo više napada raketama i dronovima na izraelske trupe na jugu Libana
Euronews pre 2 satajoš 29 povezanih

