Povezane vesti
Ko iz Novog Sada ide na izbore sa studentima: Na listi 27 imena iz različitih profesija
Luftika pre 2 sata
Pratite Luftika na Google vestima ★ Pratite Izborna lista “Studentska lista – Studenti pobeđuju” proglašena je pod rednim brojem tri, a među 250 kandidata nalazi se i 27 kandidata iz Novog Sada. Na listi kandidata iz Novog Sada nalaze se ljudi iz… »
Ko su novosadski kandidati na Studentskoj listi: Profesori, lekari, advokati...
Radio 021 pre 3 sata
Izborna lista "Studentska lista - Studenti pobeđuju" proglašena je pod rednim brojem tri, a među 250 kandidata nalazi se i 27 kandidata iz Novog Sada. Na listi kandidata iz Novog Sada nalaze se ljudi iz različitih profesionalnih oblasti. Među njima su… »
Dr Ilija Srdanović: Ponosan sam što su me studenti izabrali
Bujanovačke pre 7 sati
Bujanovac, 16. septembar 2026. Kardiolog i profesor Medicinskog fakulteta u Novom Sadu Ilija Srdanović, prvi kandidat na izbornoj listi „Studentska lista – Studenti pobeđuju“, izjavio je da je ponosan što su ga studenti izabrali, ali naglašava da sebe… »
Nosilac Studentske liste prof. dr Srdanović: Nastaviću da se bavim svojim pozivom i lečim ljude
Moj Novi Sad pre 7 sati
Doktor Ilija Srdanović, kardiolog i profesor na Medicinskom fakultetu u Novom Sadu, prvi je na studentskoj listi za predstojeće izbore. On za Nova.rs kaže da je ponosan što su ga izabrali, da smatra da je samo prvi među jednakima i poručuje da posao… »
Ilija Srdanović: Neću napustiti medicinu, prvi sam među jednakima
Vreme pre 10 sati
Nosilac Studentske liste Ilija Srdanović ne želi unapred da govori o svom budućem funkcionisanju u politici, ali ističe da nema nameru da napusti medicinu. Ilija Srdanović, kardiolog i profesor Medicinskog fakulteta u Novom Sadu, prvi je na izbornoj… »
Srdanović (Studentska lista) kaže da je ponosan što su ga odabrali i da je prvi među jednakima
Danas pre 19 sati