Preinačena presuda Milanoviću, bivši direktor RTS-a vraća novac B92

RTS 18.01.2018

Vrhovni kasacioni sud preinačio je presudu Apelacionog suda u Beogradu i definitivno presudio u korist Televizije B92, protiv koje je nekadašnji direktor RTS-a Dragoljub Milanović vodio spor zbog povrede časti i ugleda.

Milanović je protiv glavnog urednika B92 Verana Matića i novinara Nikole Radišića podneo tužbu za povredu časti i ugleda, zbog priloga u kojem je ta televizija navela da je on "žrtvovao 16 radnika RTS-a" u NATO bombardovanju zgrade državne televizije aprila 1999, a zbog čega je Milanović tražio pola miliona dinara na ime naknade štete. Prvostepenom presudom beogradskog Višeg suda iz 2015. godine, Milanovićeva tužba je bila odbijena kao

Ključne reči

Komentari

Povezane vesti »

Hronika, najnovije vesti »