Mitrović izgubio na sudu od Đilasa, treba da plati 200.000 dinara

Novi magazin pre 29 dana  |  Beta

Prvi osnovni sud u Beogradu presudio je da je vlasnik televizije Pink Željko Mitrović kriv za neistine i uvrede koje je, u jednom od svojih "otvorenih pisama", izneo na račun lidera Stranke slobode i pravde (SSP) Dragana Đilasa i presudio Mitroviću da plati 200.000 dinara, saopštila je danas ta stranka.

SSP je naveo da je Mitrović u oktobru 2017. u otvorenom pismu, naslovljenom sa "Dragi Điki", izneo niz neistina, tvrdeći da je Đilas "pljačkao grad i državu, svaku familiju i pojedinca ponaosob, nameštao tendere i krao građane na izgradnji mostova", kao i da je to emitovao tri dana u raznim terminima na svojoj televiziji. Sud je te navode, kao i navode da je Đilas "hapsio lekare", ocenio kao netačne i uvredljive, piše u saopštenju. Predsednik ŠP Đilas izjavio je da

Ključne reči

Komentari

Povezane vesti »

Politika, najnovije vesti »