Orban „kupuje“ uticaj u Srbiji preko vojvođanskih medija

Cenzolovka 26.02.2021  |  Stefan Marković

Oko 12 miliona evra su građani Mađarske platili rad mađarskih medija u Srbiji od 2011. do kraja 2019. Istraživanje CINS-a pokazuje da je susedna država finansirala informativni sadržaj i kupovinu nekretnina medija koji sadržajem i vlasničkim vezama pokazuju bliskost sa Fidesom, strankom premijera Mađarske Viktora Orbana, što sagovornici CINS-a ocenjuju kao kupovinu uticaja. CINS otkriva i zašto je funkcioner Saveza vojvođanskih Mađara tražio otkaz glavnog urednika najstarijih mađarskih novina u Srbiji, kao

Blizu granice sa Mađarskom, u Subotici, nalazi se najveća mađarska medijska kuća u Srbiji – RTV Pannon. Vlasnik dve radio stanice, portala i televizije zapošljava 129 ljudi, a RTV Pannon već 15 godina izveštava na mađarskom i srpskom jeziku. Za ovaj medij, u čijem sastavu se nalaze TV Pannon, Pannon radio, Subotički mađarski radio (Szabadkai Magyar Rádió) i portal PanonRTV, od 2011. do kraja 2019. godine Vlada Mađarske je preko državne Fondacije Bethlan Gabor

Pročitajte još

Ključne reči

Društvo, najnovije vesti »