SSP: Viši sud presudio da je Kurir ugrozio bezbednost Djilasa i njegove porodice

Novi magazin pre 20 dana  |  Beta

Stranka slobode i pravde (SSP) saopštila je danas da je Viši sud u Beogradu naložio da dnevni list Kurir i glavni i odgovorni urednik Rajko Nedić isplate predsedniku stranke Draganu Djilasu 110.000 dinara, kao i da je tokom postupka "nedvosmisleno utvrdjeno da mu je Kurir protivpravnim objavljivanjem neistinitih informacija ugrozio privatni život i ugled i tako prekršio više članova Zakona o informisanju i Ustav".

U saopštenju je navedeno da se to odnosi na "pet tekstova i naslovnih strana objavljenih dan za dan". U presudi se, kako je prenela SSP, piše da su iznete "neistinite i netačne informacije", "uvredljivi neistiniti navodi", što "stvara negativnu sliku u društvu sa svim eventualnim posledicama koje te neistinite i netačne informacije mogu da proizvedu ne samo na tužioca (Dragan Djilas) već i na njegovu porodicu i decu". "Potpuno je jasno da je dnevni list Kurir deo

Povezane vesti »

Ključne reči

Komentari

Politika, najnovije vesti »