Stigla i zvanična potvrda - Tarkovski trebalo da bude isključen i nikome ništa
Sportske.net 03.04.2025 | Sportske.net

Sudijska organizacija Engleske (PGMOL) objavila je da je štoper Evertona Džejms Tarkovski trebalo da bude isključen na jučerašnjoj utakmici protiv Liverpula.
Krvnički start štopera "karamela" u 11. minutu je od arbitra Sema Berota okrekterisan žutim kartonom, a VAR soba u kojoj je sedeo Pol Tirni nije ga navela da mu pokaže crveni karton. Naočigled svih, Liverpul je oštećen i sada stiže i potvrda toga. Start je analiziran uz zaključak da je Tarkovski inicijalno igrao loptom, ali da je nakon toga ozbiljno prekršio pravila igre. Not quite sure how Tarkowski hasn’t been sent off here… 🤯 pic.twitter.com/3bUYx8gYuI