Zdravlje, najnovije vesti
Endokrinolozi izdvojili pet navika kojih bi trebalo da se odreknete ako želite zdraviji nivo šećera u krvi
N1 Info 05.07.2026
Otkrivaju i koje svakodnevne navike preporučuju umesto njih. Nakon što pojedete nešto slatko, možda ćete osetiti nagli nalet energije, a zatim i pad. To je zato što nivo šećera u krvi, poput vožnje rolerkosterom, prirodno raste i opada tokom dana. Takve… »
Da li se zaista možemo razboleti od klime? Stručnjaci objašnjavaju da li je ovo mit ili istina
B92 05.07.2026
Stručnjaci objašnjavaju da klima sama po sebi ne izaziva infekcije, ali da suv vazduh, prljavi filteri i nagle promene temperature mogu doprineti neprijatnim simptomima. U jeku leta i voskih temperatura, stručnjaci preporučuju da se najtopliji deo dana… »
Da li su gazirani sokovi štetni za zube? Ovo je mišljenje stomatologa
B92 05.07.2026
Gazirana voda i dijetalni sokovi postali su neizostavan deo sadržaja mnogih frižidera, a primamljivo je tokom dana posezati za gaziranim pićima sa raznim ukusima. Međutim, ako ste se ikada zapitali da li sva ta karbonizacija šteti vašim zubima, na pravom… »
Mnogi ga uzimaju na svoju ruku, a prevelike količine mogu da izazovu trovanje
B92 04.07.2026
Ovaj važan mineral podržava rad štitne žlezde, imunitet i plodnost, ali se suplementi ne bi smeli uzimati bez preporuke lekara. Selen je esencijalni mineral koji ima važnu ulogu u radu štitne žlezde, jačanju imuniteta i očuvanju reproduktivnog zdravlja… »
Šta svakodnevno ispijanje kafe može da uradi jetri?
B92 04.07.2026
Svakodnevna šoljica kafe mogla bi da bude korisna za zdravlje jetre. Novo istraživanje pokazalo je da osobe koje redovno piju kafu imaju manje masnoća u jetri, ali i manji rizik od razvoja ciroze i raka jetre. Studija, objavljena u stručnom časopisu… »
Vitamin D može da uspori razvoj dijabetesa tipa 2: Samo kod određenih ljudi
B92 04.07.2026
Nova studija objavljena u JAMA Network Open pokazuje da vitamin D može da uspori razvoj dijabetesa tipa 2 kod osoba sa predijabetesom, ali samo kod onih sa određenim genetskim varijacijama. Vitamin D može da pomogne u odlaganju ili sprečavanju da… »
Ako često uzdišete, nemojte to ignorisati: Evo šta vaše telo pokušava da vam kaže
B92 04.07.2026
Uzdah se često povezuje sa snažnim emocijama, kao što su stres, frustracija ili olakšanje, ali on je prirodan, normalan i spontan refleks organizma koji se javlja potpuno nesvesno. Uzdah ima ključnu ulogu u održavanju stabilnosti disajnog sistema, jer… »
Stručnjaci ukazali na namirnice koje mogu ublažiti simptome psorijaze
N1 Info 04.07.2026
Dijagnoza psorijaze otvara brojna pitanja, uključujući i ono da li promena ishrane može doneti olakšanje od ljuspastih promena na koži koje svrbe. Svaka osoba je drugačija, zbog čega je saradnja sa zdravstvenim stručnjakom ključna za kontrolu ovog… »
Ovo popularno piće ozbiljno oštećuje zube, a mnogi ga piju svakog dana
B92 04.07.2026
Većina ljudi savete stomatologa o ishrani olako preskače, a stručnjaci sve češće upozoravaju da neke navike mogu imati ozbiljne posledice po zdravlje zuba. Posebno se izdvaja jedna navika koju mnogi ne doživljavaju kao opasnu, a može da naruši vaš osmeh… »
Toplotni talas ne izaziva samo iscrpljenost: Stručnjaci upozoravaju na opasnost koju mnogi zanemaruju
B92 04.07.2026
Toplotni talas ne utiče samo na fizičko zdravlje već i na psihičko stanje, upozoravaju stručnjaci. Mnogi ne razmišljaju o ovoj posledici, ali ona i te kako može narušiti naše blagostanje. El Džej Džouns iz Britanskog udruženja za savetovanje i… »
Vesti dana »
Tramp sada fokusiran samo na otvaranje Ormuskog moreuza, Iran i dalje nije spreman za direktne pregovore sa SAD
Danas pre 5 satijoš 1 povezana
Pred nama još jedan tropski dan: U ovim delovima Srbije moguća kratkotrajna kiša, Čubrilo otkrio kada stiže osveženje
Mondo pre 11 minutajoš 1 povezana
Mile Novković prva truba Sabora, najbolji orkestar Vasiljević iz Požege
Politika pre 3 satajoš 3 povezane












