Punomasni mlečni proizvodi ipak nisu "krivci" za visok pritisak? Naučnici iznenadili rezultatima
B92 pre 13 sati

Preporuke o konzumaciji punomasnih mlečnih proizvoda godinama su predmet rasprava i često su bile protivrečne.
Dok neke zdravstvene organizacije, poput Američkog udruženja za srce, savetuju izbor proizvoda sa manjim udelom masti, novije smernice o ishrani ostavljaju prostor i za punomasne varijante, pod uslovom da ne sadrže dodat šećer. Naučna zajednica još nema jedinstven stav, a nova istraživanja sve češće dovode u pitanje uvreženo mišljenje o štetnosti punomasnih mlečnih proizvoda. Jedna takva nova studija, objavljena u časopisu Journal of Nutrition, nudi novu











