Izbacivanje mesa i mlečnih proizvoda na samo nekoliko nedelja može da promeni hemiju vašeg tela
N1 Info pre 6 sati | Science alert

Znamo da ishrana zasnovana na biljnim namirnicama može da bude dobra opcija za ljude koji žele da poboljšaju svoje zdravlje, a nova studija zasnovana na stvarnim prehrambenim navikama otkriva nove uvide u to zašto bi to mogao da bude slučaj.
Studija je pratila grupu od 200 zdravih ljudi iz šireg područja Soluna, u Grčkoj, koji se uzdržavaju od mesa, ribe, mlečnih proizvoda i jaja (u suštini prelazeći na vegansku ishranu) ukupno 180-200 dana svake godine, kao deo verske prakse povezane sa pravoslavnim hrišćanstvom. Ovi pravoslavni hrišćani praktikuju ovaj oblik posta sredom i petkom svake nedelje, kao i tokom četiri duža perioda u toku godine. To uključuje 40 dana pre Božića; 48 dana pre Uskrsa (Veliki





