Povezane vesti
Izbacivanje mesa i mlečnih proizvoda na samo nekoliko nedelja može da promeni hemiju vašeg tela
N1 Info pre 2 sata
Znamo da ishrana zasnovana na biljnim namirnicama može da bude dobra opcija za ljude koji žele da poboljšaju svoje zdravlje, a nova studija zasnovana na stvarnim prehrambenim navikama otkriva nove uvide u to zašto bi to mogao da bude slučaj. Studija je… »
Benefiti posta: Nekoliko nedelja bez mesa i mlečnih proizvoda dešava se "metaboličko reprogramiranje"
B92 pre 4 sati
U toku je Gospojinski, pravoslavni vernici u naredne dve nedelje ne jedu meso, mlečne proizvode i jaja, a nova naučna studija pokazuje da čak i kratkotrajno odricanje od namirnica životinjskog porekla može da izazove značajne promene u organizmu. Ishrana… »
Vesti dana »
(Foto) Prve slike stravične nesreće u Mađarskoj! Povređene putnike i tela izvlačili ispod autobusa, jezive scene na auto-putu
Blic pre 59 minutajoš 46 povezanih
Kakav preokret: Zverev pobedio Norija za treće kolo mastersa u Sinsinatiju
Večernje novosti pre 45 minutajoš 29 povezanih
Oglasila se ministarka energetike: o pregovorima MOL-a i Gasproma: "Ishod ne zavisi od Srbije, zasad imamo goriva"
Blic pre 1 satjoš 14 povezanih
Ministar Glamočić: Protesti zbog niske otkupne cene suncokreta su politički motivisani
Nedeljnik pre 1 satjoš 11 povezanih



