Povezane vesti
Zdravlje: Šta je uzrok glavobolje od crvenog vina, a nije količina
BBC News 22.11.2023
Pojedinim ljudima je čaša dovoljna da izazove glavobolju zbog načina na koji njihovo telo 'obrađuje' piće, kažu naučnici. Istraživači u Sjedinjenim Državama kažu da su možda otkrili zašto neki ljudi dobiju glavobolju posle samo male čaše crvenog vina… »
Zdravlje: Šta je uzrok glavobolje od crvenog vina, a nije količina
Južne vesti 22.11.2023
Istraživači u Sjedinjenim Državama kažu da su možda otkrili zašto neki ljudi dobiju glavobolju posle samo male čaše crvenog vina, iako nemaju problema kada konzumiraju druge vrste alkoholnih pića. Tim sa Univerziteta Kalifornije kaže da je razlog… »
Naučnici su konačno otkrili zašto konzumiranje crvenog vina izaziva jake glavobolje
N1 Info 22.11.2023
Crveno vino može izazvati jaču glavobolju od drugih alkoholnih pića zbog flavonola, koji usporavaju razgradnju alkohola, pokazuje studija. Antioksidans kvercetin, koji se nalazi u grožđu sazrelom na suncu, može da izazove glavobolju u roku od 30 minuta… »
Vesti dana »
Gradovi pretvoreni u ruševine, skoro 300 mrtvih! Spasilačke ekipe i dalje tragaju za preživelima: U Kolumbiji zabeleženo više od 150 naknadnih potresa
Blic pre 3 satajoš 1 povezana
Protestni skup u Gornjem Milanovcu zbog problema sa snabdevanjem vodom, traže se ostavke
Beta pre 4 satijoš 1 povezana
Liga konferencije: Partizan pobedom u Kazahstanu zakazao dvomeč sa Hetafeom
Danas pre 3 satajoš 2 povezane





