Povezane vesti
Oprez: Jedna vrsta mesa povećava rizik od dijabetesa tipa 2
Vesti online 15.08.2024
Naučnici sa Univerziteta Harvard izdali su oštro upozorenje o crvenom mesu i pozvali javnost da smanji unos nakon objave nove studije. Tim američkih stručnjaka analizirao je podatke više od 200.000 učesnika tokom 36 godina kako bi otkrio šta hem-gvožđe… »
Oprez: Jedna vrsta mesa povećava rizik od dijabetesa tipa 2
B92 15.08.2024
Naučnici sa Univerziteta Harvard izdali su oštro upozorenje o crvenom mesu i pozvali javnost da smanji unos nakon objave nove studije. Tim američkih stručnjaka analizirao je podatke više od 200.000 učesnika tokom 36 godina kako bi otkrio šta hem-gvožđe… »
Vesti dana »
Stanje sa požarima u Srbiji: Deliblatska peščara pod kontrolom, na Stolovima i dalje gori
Naslovi.ai pre 28 minutajoš 47 povezanih
Novi režim korišćenja vode u jednom gradu u Srbiji: Zabranjeno nenamensko korišćenje, sistem pod suvom restrikcijom
NIN pre 5 satijoš 23 povezane
Afrička kuga svinja: U Srbiji uginulo ili eutanazirano više od 36.000 grla
Naslovi.ai pre 3 satajoš 20 povezanih
Svet u šoku zbog snimka iz Kolumbije! Ovako izgleda aerodrom posle zemljotresa od 7,4 Rihtera: Prizor iz Pereire ledi krv u žilama! (video)
Kurir pre 13 minutajoš 57 povezanih



