Povezane vesti
Protiv smene gradonačelnika 32 glasa, a 31 odbornik vlasti: Ko je iz opozicije glasao kao SNS
Nedeljnik pre 6 sati
Trideset odbornika opozicije u niškoj skupštini, a samo 22 glasa za inicijativu za rezrešenje gradonačelnika Dragoslava Pavlovića. Trideset jedan odbornik vlasti, a 32 glasa protiv na istom glasanju. Ko je trideset drugi? O tome se već dva dana nagađa u… »
Miodrag Stanković: Opozicija mora odmah da se uozbilji i objavi ko je izdao poverenje građana
Naissus info pre 5 sati
“Ovakvo stanje nećemo da trpimo, ni mi, ni građani, a siguran sam ni studenti koje podržavamo bezrezervno od prvog trenutka”- rekao je Miodrag Stanković šef odborničke grupe Ujedinjeni- Nada za Niš koju čine odbornici grupe građana Niš, moj grad i Novog… »
Ko je „krtica“ u niškoj opoziciji? Tajno i neuspelo glasanje o smeni gradonačelnika otvorilo pukotine
Rešetka pre 5 sati
Glasanje o razrešenju gradonačelnika Niša Dragoslava Pavlovića, održano početkom nedelje, otkrilo je nove podele i sumnje u redovima opozicije. Od 30 odbornika koji se deklarišu kao opozicija, samo je 22 glasalo za smenu, dok je na strani vlasti… »
Protiv smene gradonačelnika 32 glasa, a 31 odbornik vlasti: Ko je iz opozicije glasao kao SNS
N1 Info pre 10 sati
Trideset odbornika opozicije u niškoj skupštini, a samo 22 glasa za inicijativu za rezrešenje gradonačelnika Dragoslava Pavlovića. Trideset jedan odbornik vlasti, a 32 glasa protiv na istom glasanju. Ko je trideset drugi? O tome se već dva dana nagađa u… »
Protiv smene gradonačelnika Niša 32 glasa, a 31 odbornik vlasti: Ko je iz opozicije glasao kao SNS
Nova pre 9 sati
Vesti dana »

Uhapšen osumnjičeni za ubistvo američkog influensera Čarlija Kirka
Serbian News Media pre 20 minutajoš 38 povezanih

Cene ogreva rastru, struja skuplja od 1. Oktobra: Kako da nam grejanje ove zime bude jeftinije
Blic pre 3 satajoš 20 povezanih

U Srbiji cene lične potrošnje 0,2 odsto više nego u julu, a 4,7 odsto više nego godinu pre