Od danas veći minimalac, penzije i plate u javnom sektoru

Rešetka 01.01.2026
Od danas veći minimalac, penzije i plate u javnom sektoru

Od danas su plate zaposlenih u javnom sektoru u Srbiji povećane za 5,1 odsto, što je jedna od mera usmerenih na poboljšanje životnog standarda građana i ublažavanje efekata inflacije. Uvećanje se odnosi na zaposlene u državnoj upravi, prosveti, zdravstvu i drugim delovima javnog sektora.

Istovremeno, minimalna zarada povećana je za 10,1 odsto i sada iznosi 64.554 dinara, čime se, kako se navodi, dodatno štite radnici sa najnižim primanjima i podstiče veća socijalna sigurnost. Penzionere u Srbiji takođe očekuju veća primanja. Od januara će biti isplaćene penzije uvećane za 12,2 odsto, s obzirom na to da se od 2024. godine penzije usklađuju u decembru, u skladu sa važećom formulom. Ova povećanja deo su šire ekonomske politike čiji je cilj očuvanje

Povezane vesti »

Ključne reči

Vesti dana »

Veliki studentski skup u subotu u Nišu

Veliki studentski skup u subotu u Nišu

Bujanovačke pre 7 satijoš 8 povezanih
Hapšenje šefa ruske mreže Ribar u Crnoj Gori

Hapšenje šefa ruske mreže Ribar u Crnoj Gori

Naslovi.ai pre 11 minutajoš 43 povezane