Zdravlje, najnovije vesti
Veliki uspeh srpskih lekara: U Tiršovoj prvi put izvedena jedna od najsloženijih neurohirurških operacija
B92 pre 16 dana
U Univerzitetskoj dečjoj klinici u Tiršovoj prvi put je u Srbiji izvedena operacija obostrane revaskularizacije mozga kod deteta obolelog od Moyamoya sindroma, retke i ozbiljne hronične progresivne bolesti krvnih sudova mozga. Operacija je urađena pod… »
Uspeh hirurga u Tiršovoj: Prva operacija revaskularizacije mozga kod deteta sa Moyamoya sindromom u Srbiji
Telegraf pre 16 dana
Prvi put u Srbiji, u Univerzitetskoj dečjoj klinici u Tiršovoj, izvedena je složena operacija obostrane revaskularizacije mozga kod deteta obolelog od Moyamoya sindroma. Ova retka bolest krvnih sudova mozga može dovesti do moždanih udara, a operacija je… »
Nadutost, glavobolje i umor: Nutricionista upozorava na posledice unošenja previše proteina
N1 Info pre 16 dana
Nutricionista upozorava da neke popularne namirnice sa polica supermarketa sadrže aditive koji mogu izazvati glavobolje i nadutost. Iako je ishrana bogata proteinima trenutno veoma popularna i smatra se korisnom, naročito za one koji redovno vežbaju… »
Trend koji je "zaludeo" mreže: Evo šta stopala govore o vašem zdravlju
B92 pre 16 dana
Društvenim mrežama proširio se zdravstveni trend prema kojem bi dlakavi nožni prsti mogli biti znak dobrog zdravlja, odnosno pokazatelj dobre cirkulacije. Iako ta tvrdnja zvuči zanimljivo, stručnjaci upozoravaju da je reč o pojednostavljenom zaključku… »
Naučnici otkrili iznenađujuću vezu između broja dece i brzine starenja
N1 Info pre 16 dana
Novo istraživanje pokazuje da na brzinu starenja može uticati i broj dece, posebno kod žena. Naučna istraživanja pokazuju da je odnos između roditeljstva i starenja mnogo složeniji. Nema sumnje da roditeljstvo izaziva velike fiziološke promene. Naučnici… »
Oprez tokom leta: Ove namirnice mogu predstavljati najveći rizik
Moj Novi Sad pre 16 dana
Institut za javno zdravlje “Dr Milan Jovanović Batut” objavio je savete za ishranu tokom leta, te preporučio unos jedan i po do dva litra vode, korišćenje svežeg sezonskog voća i povrća i nemasnih mlečnih proizvoda. Kako se navodi, ne preporučuje se unos… »
Čudo iz prirode: Jedna biljka smiruje stomak, jača imunitet i čuva creva
B92 pre 16 dana
Zdravlje creva postalo je jedna od centralnih zdravstvenih tema, i to s dobrim razlogom. Digestivni sistem nije samo mehanizam za preradu hrane, već i dom jedinstvenog mikrobioma koji utiče na imunitet, mentalno zdravlje i prevenciju hroničnih upala. Za… »
Batut objavio savete za ishranu tokom leta: Važno unositi dovoljno vode i sveže namirnice
Insajder pre 16 dana
Institut za javno zdravlje "Dr Milan Jovanović Batut" objavio je danas savete za ishranu tokom leta, te preporučio unos jedan i po do dva litra vode, korišćenje svežeg sezonskog voća i povrća i nemasnih mlečnih proizvoda. Institut za javno zdravlje "Dr… »
Vlada promenila ime Instituta za kardiovaskularne bolesti "Dedinje"
N1 Info pre 16 dana
Vlada Srbije donela je odluku o promeni naziva Instituta za kardiovaskularne bolesti "Dedinje". Kako je objavljeno u Službenom glasniku, naziv Instituta za kardiovaskularne bolesti "Dedinje", čiji je osnivač Republika Srbija, menja se i sada glasi -… »
Batut savetuje kako se hraniti tokom vrućina: Više voća i povrća, manje masne hrane
N1 Info pre 16 dana
Institut za javno zdravlje "Dr Milan Jovanović Batut" objavio je savete za ishranu tokom leta, te preporučio unos jedan i po do dva litra vode, korišćenje svežeg sezonskog voća i povrća i nemasnih mlečnih proizvoda. Kako se navodi, ne preporučuje se unos… »
Vesti dana »
Stanje sa požarima u Srbiji: Deliblatska peščara pod kontrolom, na Stolovima i dalje gori
Naslovi.ai pre 4 minutajoš 46 povezanih
Počele restrikcije vode u Čačku: Strogo zabranjeno zalivanje bašti, pranje auta - nadležne ekipe obilaze teren
B92 pre 2 satajoš 22 povezane
Najmanje 20 mrtvih u jezivom zemljotresu! Objavljeni dramatični snimci! Narod zarobljen ispod ruševina, srušilo se 20 zgrada (video)
Kurir pre 13 minutajoš 33 povezane
Pregovori o minimalcu: Država predlaže rast na 600 evra, sindikati traže obećanih 650
N1 Info pre 2 satajoš 37 povezanih











