Zdravlje, najnovije vesti
Lubenica ili dinja: Koje voće je bolji izbor za nivo šećera u krvi?
Danas pre 14 dana
Lubenica i dinja su među omiljenim letnjim voćem. Obe su prirodno slatke, sadrže ugljene hidrate, ali i brojne vitamine, minerale i antioksidanse koji doprinose opštem zdravlju. Ipak, kada je reč o kontroli nivoa šećera u krvi, mnogi se pitaju, lubenica… »
Sprema se pakao: Zdravlje ugroženo, pridržavajte se mera
B92 pre 14 dana
Zbog veoma visokih temperatura koje su najavljene u Srbiji može doći do zdravstvenih tegoba i zato nadležni apeluju na sve da se pridržavaju uputstava i ponašaju u skladu sa vremenskim uslovima. U Srbiji je izdata serija upozorenja na visoke temperature… »
Srbija na udaru novog toplotnog talasa Temperature skaču preko 30 stepeni, a ovoj grupi hroničnih bolesnika lekari savetuju…
Dnevnik pre 13 dana
Visoke temperature koje se očekuju u narednom periodu predstavljaju veliki izazov za organizam, posebno za osetljive grupe građana. Nagli prelazak sa umerenih vremenskih uslova na temperature koje prelaze 30 stepeni Celzijusovih predstavlja dodatno… »
Eksperimentalni lek zaustavio agresivni rak kod većine pacijenata; Otkriven novi način borbe protiv tumora
B92 pre 14 dana
Američki istraživački tim sa Univerziteta Vermont ostvario je značajan napredak u lečenju mezotelioma, retkog i veoma agresivnog oblika raka koji je najčešće povezan sa izlaganjem azbestu. U kliničkom ispitivanju eksperimentalnog leka, bolest je… »
Iskustvo pacijenta nakon što je primio novu terapiju za lečenje kancera prostate
N1 Info pre 14 dana
SABR terapija koja se već primenjuje kod pojedinih pacijenata sa kancerom pluća i mozga, biće dostupna hiljadama muškaraca širom Velike Britanije sa kancerom prostate niskog i srednjeg rizika. Prvi pacijent koji je primio novu, visokopreciznu… »
Šta se dešava sa vašom jetrom ako redovno jedete beli luk?
B92 pre 14 dana
Beli luk se često pominje kao jedna od namirnica koja može imati pozitivan uticaj na zdravlje, a stručnjaci navode da bi mogao biti koristan i za jetru. Ipak, ističu da nije reč o čudotvornom leku, već o dodatnoj podršci u okviru uravnotežene ishrane… »
Svaka treća osoba u svetu ne može da priušti zdravu ishranu
Mašina pre 14 dana
Uz izvesne napretke, glad u svetu ostaje svakodnevnica za stotine miliona ljudi. Svaka treća osoba u svetu nije mogla da priušti zdravu ishranu u 2025. godini, pokazuje novi izveštaj agencija Ujedinjenih nacija. Istovremeno, u Srbiji je 14,2 odsto ljudi… »
Ljubitelji kafe mogu da odahnu: Ovoliko šoljica dnevno smatra se bezbednim
B92 pre 14 dana
Mnogi ljudi dan ne mogu da zamisle bez kafe, ali se često postavlja pitanje koliko šoljica dnevno predstavlja zdravu meru. Stručnjaci su analizirali količinu kofeina koja se smatra bezbednom za srce i objasnili kada unos može postati problematičan. Iako… »
Jedenje u kraćem vremenskom periodu moglo bi da zaštiti mozak u starijim godinama
N1 Info pre 14 dana
Preliminarna studija pokazuje da su starije osobe koje nisu jele četiri sata pre odlaska u krevet ostvarile bolje rezultate na testovima rešavanja problema. Ograničavanje vremena za obroke i užine na period od devet sati, kao i izbegavanje hrane četiri… »
Zdrava ishrana preskupa svakom trećem čoveku u svetu
Insajder pre 14 dana
Svaki treći stanovnik planete, odnosno 2,69 milijardi ljudi, ne može da priušti raznovrsnu ishranu koja zadovoljava energetske i hranljive potrebe, navodi se u novom izveštaju pet agencija UN i upozorava da će biti potreban ogroman rad da bi se postigao… »
Vesti dana »
(Video) Vatrena stihija ne posustaje, u akciju se uključio i Mi-17 Vojska Srbije gasi požar u Deliblatskoj peščari iz vazduha
Dnevnik pre 2 satajoš 50 povezanih
Nakon Arilja, još jedan grad u Srbiji uvodi restrikcije vode: Za nepoštovanje zabrane slede kazne
Moj Novi Sad pre 2 satajoš 23 povezane
Afrička kuga svinja: U Srbiji uginulo ili eutanazirano više od 36.000 grla
Naslovi.ai pre 5 satijoš 20 povezanih
Sinančević u borbi za novu medalju na Evropskom prvenstvu (RTS 2, 21.30)
RTS pre 19 minutajoš 65 povezanih
Proglašena je nacionalna katastrofa; Ljudi zarobljeni u ruševinama, poginulo 111 osoba FOTO/VIDEO
B92 pre 14 minutajoš 65 povezanih










