Zdravlje

Problem niskog rasta ne sme da se zanemari: Zabluda je da će se dete "izvući" u pubertetu

Problem niskog rasta ne sme da se zanemari: Zabluda je da će se dete "izvući" u pubertetu

Telegraf pre 4 sati
“Porašće u pubertetu” i “dajte ga na košarku” dve su najčešće zablude roditelja kada je reč o poremećajima rasta kod dece. Iako je sport važan za zdrav razvoj svakog deteta, ni košarka ni druge fizičke aktivnosti ne mogu da nadoknade nedostatak hormona… »
Sezona je trešanja: Koje su zdravstvene koristi ovog letnjeg voća

Sezona je trešanja: Koje su zdravstvene koristi ovog letnjeg voća

B92 pre 1 sat
Bogate antioksidansima i hranljivim materijama, trešnje mogu pomoći boljem snu i bržem oporavku organizma. Ovo malo, ali moćno voće prepuno je vitamina, minerala i antioksidansa. Kako navodi dijetetičarka Karli Sedleček, trešnje nisu samo ukusna letnja… »
Samo jedan trening nedeljno ima izuzetan uticaj na zdravlje: Novo istraživanje iznenadilo naučnike

Samo jedan trening nedeljno ima izuzetan uticaj na zdravlje: Novo istraživanje iznenadilo naučnike

B92 pre 2 sata
Postizanje bolje fizičke forme i smanjenje telesne težine ne moraju nužno da podrazumevaju višesatne treninge u teretani nekoliko puta nedeljno, pokazuje novo naučno istraživanje. Naučnici sa Medicinskog fakulteta Univerziteta u Hongkongu otkrili su da… »
Pomozite telu da lakše podnese visoke temperature: Deset vrsta voća za bolju hidrataciju

Pomozite telu da lakše podnese visoke temperature: Deset vrsta voća za bolju hidrataciju

B92 pre 7 sati
Osim vode, pravilan izbor voća može pomoći telu da lakše podnese visoke temperature i nadoknadi tečnost. Tokom toplijih meseci posebno se preporučuje unos namirnica bogatih vodom, jer pomažu organizmu da održi optimalnu hidrataciju. Iako je voda… »
Pet ultra-prerađenih namirnica koje nutricionisti nikada ne kupuju

Pet ultra-prerađenih namirnica koje nutricionisti nikada ne kupuju

N1 Info pre 8 sati
Uravnotežena ishrana ključna je za dobro zdravlje, a opšte je poznato da ultraprerađena hrana šteti organizmu. Veliko istraživanje sprovedeno prošle godine pokazalo je da ishrana bogata takvim namirnicama - poput prerađenog mesa, keksa, gaziranih pića… »
Inovativne terapije donose novu nadu za žene sa uznapredovalim karcinomom endometrijuma

Inovativne terapije donose novu nadu za žene sa uznapredovalim karcinomom endometrijuma

Nova pre 22 sata
Karcinom endometrijuma jedan je od najčešćih ginekoloških maligniteta, a stručnjaci upozoravaju da se u narednim decenijama očekuje značajan porast broja obolelih i umrlih od ove bolesti. Poseban izazov predstavljaju pacijentkinje kod kojih se karcinom… »
Tri simptoma dijabetesa koja se javljaju čim se probudite

Tri simptoma dijabetesa koja se javljaju čim se probudite

N1 Info pre 1 dan
Tri uočljiva znaka dijabetesa mogu se pojaviti odmah nakon buđenja, a mnogi ih zanemaruju jer simptomi ne moraju nužno da izazivaju osećaj bolesti, upozorava farmaceut Abas Kanani. Zbog toga veliki broj ljudi nije ni svestan da ima dijabetes. Kanani je… »
Neprimetna navika izazvana stresom trajno oštećuje zube

Neprimetna navika izazvana stresom trajno oštećuje zube

N1 Info pre 17 sati
Stomatolozi upozoravaju na „tihu“ naviku izazvanu stresom koja može trajno oštetiti zube, a da mnogi ljudi toga uopšte nisu svesni. Problem je u tome što se najčešće događa nesvesno, pa šteta nastane i pre nego što osoba shvati šta se dešava. Dok većina… »
Nedostatak sna može da poveća rizik od ovih bolesti i negativno utiče na organizam

Nedostatak sna može da poveća rizik od ovih bolesti i negativno utiče na organizam

B92 pre 17 sati
Kvalitetan san smatra se jednim od ključnih faktora za zdravlje i vitalnost organizma. Iako ga mnogi zanemaruju zbog užurbanog načina života, redovan i kvalitetan odmor tokom noći neophodan je za pravilno funkcionisanje celog organizma. Dok spavamo, telo… »
Jedan avokado dnevno može da pomogne u regulaciji šećera u krvi: Novo istraživanje otkrilo niz benefita

Jedan avokado dnevno može da pomogne u regulaciji šećera u krvi: Novo istraživanje otkrilo niz benefita

B92 pre 20 sati
Konzumacija samo jednog avokada dnevno mogla bi da pomogne u smanjenju naglih skokova šećera u krvi i potencijalno smanji rizik od hroničnih bolesti, uključujući dijabetes i određene vrste raka. To pokazuje novo istraživanje objavljeno u časopisu Current… »

Zdravlje, najnovije vesti »